aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

ما از قبیله‌ای هستیم که مدام می‌پرسیم ، و اینقدر می‌پرسیم تا دیگه هیچ امیدی باقی نمونه!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

قلعه‌ی مَسادِه !

يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

روبرتا شتراوس فویرلیخت که در بروکلین از پدر و مادری ارتودوکس یهودی به‌دنیا آمده است ، هشدار می‌دهد که یهودیان آمریکایی به‌سوی پرستش خدای دروغینِ صهیونیسم [خدایی جنگ‌طلب و سلطه‌جو] منحرف شده‌اند ؛ و با این‌کار "بسیاری از ثروت و همه‌ی توان و قدرت یهودیان آمریکا را به الیگارشی کوچکی از سران یهودی واگذار کرده‌اند ."
فویرلیخت در کتابِ پژوهشیِ درخشان خود ، به‌نام 'سرنوشت یهودیان' خاطرنشان می‌سازد که نخستین دستاورد بزرگ یهودیت ، قانون اخلاقی آن بود ؛ و اینکه افتخار یهودیت نه در پادشاهانش بلکه در انبیایش بود . او یادآوری می‌کند که جهانگردان در درون قلعه‌ی قدیمی مَسادِه یعنی محلی که یهودیان در آن دسته‌جمعی خودکشی کردند تا به اسارت درنیایند ، جمع می‌شوند ، کارگزاران اسرائیلی آنان را به‌آنجا می‌آورند تا پیمان ببندند که هرگز دچارِ مَساده‌ی دیگری نخواهند شد .
اما خداوند به یهودیان فرمان داد که نمیرند ، بلکه زندگی کنند ؛ او فرمان خدا را نقل می‌کند : "و من در برابر تو حیات و مرگ را قرار دادم ... بنابراین حیات را انتخاب کن ."
با اینحال این خانم نویسنده اضافه می‌کند که اسرائیلیان با قرار دادن ایمان و اعتقاد خود به ارتش‌ها و سلاح‌ها ، و با کرنش کردن به ژنرال‌ها به‌جای انبیاء ، نه حیات بلکه مرگ را انتخاب می‌کنند . و هشدار می‌دهد آنانی که پرستش اسرائیل را به‌جا می‌آورند ، دارند همه‌ی ما را بدان سو می‌رانند . [به‌سوی مرگ]
تدارک جنگ بزرگ ؛ بر اساس پیشگویی‌های انبیای بنی‌اسرائیل ( گریس هال‌سل )

  • Zed.em

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی