aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

ما از قبیله‌ای هستیم که مدام می‌پرسیم ، و اینقدر می‌پرسیم تا دیگه هیچ امیدی باقی نمونه!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

تروریست‌های یهودی و حامیان آنها !

جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۴۷ ق.ظ

یهودا اتصیون ، ایدوئولوژی‌پرداز روحانیِ این توطئه‌گران [گروه تروریستی 'گوش' که علاوه بر نقشه‌ی ویران کردن مسجدالاقصی و قبةالصخره ، طرح ترور سه شهردار فلسطینی را نیز در برنامه داشتند که باعث ناقص شدن دو تن از آنها شدند] به دادگاه گفت که از سال ۱۹۸۱ اندیشه‌ی لزوم "تصفیه‌ی" محل ، از اماکن اسلامی و از میان برداشتن این دو زیارتگاه [مسجد‌الاقصی و قبةالصخره] در او پیدا شده است . به‌عقیده‌ی او این مأموریتی بود که دولت اسرائیل می‌بایست بلافاصله ‌پس از جنگ ۱۹۶۷ بدان دست می‌زد . اتصیون در شهادت خود در دادگاه گفت : "وقتی دولت دست به‌عمل نزد ، او دریافت که خودش می‌باید این زیارتگاه‌های اسلامی را منفجر کند . زیرا دولتِ اسرائیل علاقه‌ای به انجام این آزادسازیِ نجات‌بخش از خود نشان نمی‌داد ."
[...]
تروریست‌های یهودی با اینکه به‌خودی‌خود یک نیروی سیاسی نیستند ، نقطه‌ی اتکای فاشیسم در اسرائیل شده‌اند . درحالیکه در زمان بازداشتِ اینها ، تنها حزب 'تِهیا' و جنبش 'کاخ خالان' آشکارا از آنان دفاع می‌کردند ، تا ماه ژوئیه‌ی ۱۹۸۵ همه‌ی حزب‌های دست‌راستی مذهبی و نیز بعضی از اعضاءِ حزب کار برای آزادی آنان تلاش کردند . برخی اعضاء پارلمان مانند آریل شارون و گیولا کوهن همچون دیگر دست‌راستی‌های اسرائیل این جنایتکاران محکوم شده را "قهرمان بزرگ" نامیدند .
[...]
... و چنانکه خبرنگار اسرائیلی دان روبن‌اشتاین ، خبرنگار نشریه‌ی داوار در ساحل‌غربی ، و نویسنده‌ی کتابِ 'گوش‌آمونیم' می‌نویسد : ..."سخاوتمندترین اعانه‌دهنده‌ به این جنبش (گروهِ تروریستی گوش) دلال اسلحه‌ای است به‌نام مارکوس کاتز که دارای تابعیت مکزیکی است و نماینده‌ی صنایع اسلحه‌سازی اسرائیل در ایران ، و پس از آن در آمریکای مرکزی بوده است . کاتز به دعوای حقوقی هم که آریل شارون برعلیه مجله‌ی تایمز اقامه کرد کمک می‌کرد ." بنابه نوشته‌ی روبن‌اشتاین ، سی‌ریل اشتاین ، که به‌عنوان سلطان قمارخانه‌های لندن مشهور است نیز مبالغ هنگفتی به 'گوش‌آمونیم' داده است .
خزانه‌داری ایالات‌متحده بزرگ‌ترین منبع تأمین کننده‌ی پول برای مهاجرنشینان قانون‌ستیزِ 'گوش‌آمونیم' در کرانه‌ی باختری است .
تدارک جنگ بزرگ ؛ بر اساس پیشگویی‌های انبیای بنی‌اسرائیل ( گریس هال‌سل )

  • Zed.em

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی