aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

ما از قبیله‌ای هستیم که مدام می‌پرسیم ، و اینقدر می‌پرسیم تا دیگه هیچ امیدی باقی نمونه!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

الهیاتِ هارمَجدّون !

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ق.ظ

... مسیحیانِ حیاتِ نو یافته در شهر ما اعتقاد داشتند که تاریخ بشر ، چنانکه می‌دانیم در طی نبردی در آخرالزمان به‌نام 'هارمجدّون' به پایان می‌رسد و نقطه‌ی اوج آن ظهور دوباره‌ی مسیح است که پس از آن ظهورِ دوباره ، داوری نهایی را درباره‌ی همه‌ی زندگان و مردگان به‌عمل خواهد آورد .
[...]
نظام اعتقادی کسانی که خداشناسی هارمجدّون° را تبلیغ می‌کنند ، بر روی سرزمینِ انجیلی صهیون و دولت صهیونیستی اسرائیل متمرکز است ، که این‌دو را برابرِ هم و یکی می‌گیرند . اینان چون اعتقاد دارند اسرائیل باید "مقرِ فرود آمدن" دومین ظهور مسیح باشد ، سعی دارند پرستش سرزمین اسرائیل را به یک آیین مذهبی بدل سازند .
[...]
پیام خداشناسی هارمجدون روشن است : جنگ ناگزیر است ، پس بیایید با جان و دل به آن بپردازیم .
[...]
از آنجا که مسیحیان صهیونیست اعتقاد دارند که خداوند خود در همه‌ی کارهایی که توسط اسرائیلیان عملی می‌شود دست دارد ، به‌آسانی تصدیق می‌کنند که دیگران ، به‌ویژه ایالات‌متحده باید هرچه مورد نیاز اسرائیل است به او بدهند . خواه این نیاز هواپیماهای آمریکایی برای بمباران کردن تأسیسات هسته‌ای عراق باشد ، یا هواپیماهای جت برای بمباران لیبی ؛ یا بده‌بستان و معامله با منوچهر قربانی‌فر ، ایرانیِ "میانه‌رو" که در حقیقت به‌عنوان کارگزار اسرائیلی‌ها عمل می‌کرد !
هنگامی‌که قربانی‌فر پیشنهاد کرد که بخشی از سودِ کلان حاصل از فروش‌ِ اسلحه به ایران را به کنتراها انتقال دهد ، به گفته‌ی سرهنگ دوم اولیور نورث "مسلم بود که این پیشنهاد ، اگر منشاء اصلی‌اش دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل نبوده باشد ، با آگاهی و پشتیبانی آنها ، یا حتی خود دولت اسرائیل عنوان شده است ." نورث در شهادت خود در برابر کمیته‌ی منتخب کنگره‌ی ایالات‌متحده در ۸ ژوئیه‌ی ۱۹۸۷ این مطلب را هم اظهار داشت که او و رئیس سیا ، مطلع بوده‌اند که اسرائیلی‌ها با آنها دو دوزه بازی می‌کنند ؛ اما چون آنها اسرائیلی بودند مقام‌های آمریکایی این فریبکاری را قبول کردند و به روی خود نیاوردند .
تدارک جنگ بزرگ ؛ بر اساس پیشگویی‌های انبیای بنی‌اسرائیل ( گریس هال‌سل )


°دره‌ی مجدّو در ۲۰ مایلی جنوب-جنوب‌شرقی حیفا قرار دارد و حدود ۱۵ مایل از دریای مدیترانه فاصله دارد . شهر مجدو در دوران باستان شهر بسیار مهمی بوده و در محل تقاطع دو جاده‌ی مهم استراتژیک نظامی و کاروان‌رو قرار داشته است . نقل است سلیمان این شهر را مستحکم ساخت و به مرکزی برای اسب‌ها و ارابه‌هایش بدل ساخت .
اعتقاد بر این است که این محل ، همان محل نبرد نهاییِ آرماگدون است : کلمه‌ی عبری 'هار' به‌معنی کوه است ، به اضافه‌ی 'مجدو' کلمه‌ی 'هارمجدو' را می‌سازد که کوهِ مجدو معنی می‌دهد ، و در پیشگویی‌ها صحنه‌ی نبرد هارمجدون معرفی شده است !

  • Zed.em

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی