aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

ما از قبیله‌ای هستیم که مدام می‌پرسیم ، و اینقدر می‌پرسیم تا دیگه هیچ امیدی باقی نمونه!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

سخنِ ناشر

دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۳۷ ق.ظ

... محتوای شگفت این کتاب که با شیوه‌ای روان و جذاب به نگارش درآمده است ، به‌روشنی نشان می‌دهد که توطئه‌ای بزرگ در کار است و عده‌ای سلطه‌گر و ماجراجوی صهیونیست به بهانه‌ی وجود پیشگویی‌هایی ، درباره‌ی رویارویی با مسلمانان با همکاری مسیحیانِ افراطی دستِ راستی ، در تدارک جنگی سهمگین با کشورهای اسلامی هستند . گرچه در این کتاب دولت آمریکا و در رأس آن سیاستمدارانی همچون ریگان از حزب جمهوری‌خواه ، از حامیان اصلی این توطئه محسوب می‌گردند ، اما متأسفانه پوشش فریبکارانه ، از قبیل حمایت‌های ظاهری از مسلمانان ، ایجاد پارلمان برای آنها ، برگزاری انواع کنفرانسهای اسلامی در لندن ! و ... دست‌های پلید کهنه‌کاران سیاست انگلیس را در این توطئه از دید تحلیلگران سطحی پنهان ساخته است . درحالیکه اندکی تأمل در فعالیتِ سازمان جاسوسی اینتلیجنت سرویس ، نفوذ عمیق و دیرین آن را در کشورهای اسلامی ، و بالأخره نقشِ آن در پیدایش انواع جریان‌های تندروی مذهبی و تروریستی در منطقه و تأثیر تعیین‌کننده‌ای که این جریانات در روابط کشورهای اسلامی با دولت‌های رقیبِ انگلیس در عرصه‌ی جهانی ایجاد می‌کنند و از این‌طریق منافع انگلیس تأمین می‌گردد ، همه حاکی از این است که در این توطئه نیز باید به دنبال نقشِ اساسی انگلیس‌های صهیونیست و یا صهیونیست‌های انگلیسی بود .
[...]
مطلق‌گرایی ریشه‌ی همه‌ی خودمحوری‌ها است و خودمحوری بهانه‌ای برای خشونت و جنگ و کشتار . وقتی افراد و گروه‌های اجتماعی خودمحور می‌شوند ، قربانی ، افراد عادی و دگراندیش هستند که همچون آنها فکر نمی‌کنند . اما زمانی‌که دولت‌ها متولی و مبلغ آن می‌گردند ، ایجاد خشونت و کشتار به قتل‌عام‌هایی می‌انجامد که حاصل آن نسل‌کشی و تصفیه‌های قومی خواهد بود ؛ همان چیزی که در یوگوسلاوی ، افغانستان و فلسطین به‌دست صرب‌ها ، طالبان و اسرائیل درحالِ انجام است . گرچه این رویکرد در آغاز بر اساسِ تفکری خاص شکل می‌گیرد که افرادی اندیشه‌ی خود را برتر انگاشته و برای خود رسالتِ پاکسازی قائل می‌شوند ، اما گذشت زمان و درگیر شدن در گرداب خشونت فاصله‌ی آنها را با منطق و اندیشه به‌حدی دور می‌سازد که به‌تدریج جنگ و خشونت برای آنها هدف می‌گردد بدین‌معنی که "می‌جنگند و تبلیغ جنگ و خشونت می‌کنتد تا زنده بمانند ."
تدارک جنگِ بزرگ ، نمایانگر تلاش پیگیر صهیونیست‌ها برای تبلیغ جنگ و انجام چنان رسالتی است . دستاویز آنها دراین‌باره پیشگویی‌هایی از پیامبران بنی‌اسرائیل است که حاکی از وقوع "جنگی بزرگ در زمانی نزدیک" می‌باشد . [آرماگدون]
این پیشگویی‌های حیرت‌انگیز ، زمان و مکان این رویارویی بزرگ و طرف‌های آن‌را به‌روشنی مشخص کرده و نقش برجسته را نیز به ایران اختصاص داده است . گرچه این مسأله ممکن است گروهی جنگ‌طلب را خوشایند باشد ، اما از آنجا که وجودِ اینگونه پیشگویی‌ها ، برفرضِ صحت نیز ، دلیل وقوع حتمی آن در زمانی مشخص نمی‌تواند باشد ، مسلماً تبلیغ و بهره‌برداری از آن توسط اسرائیل در این موقعیتِ خاص که ملت ما بیش از هر زمان دیگر به آرامش نیاز دارد ، هدفی جز درگیر کردن ایران و بهره‌برداری از پیامدهای آن نخواهد داشت .
امید است آگاهی از آن به‌وسیله‌ی این کتاب ، موجبات برخوردِ توأم با درایت و هوشیاری ، درنتیجه خنثی‌سازی آن‌را فراهم آورد .
تدارک جنگ بزرگ ؛ بر اساس پیشگویی‌های انبیای بنی‌اسرائیل ( گریس هال‌سل )

  • Zed.em

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی