aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

aleshanee

سعی در معقول و متعادل بودن با مردمان نفهم کار بسیار خطرناکی است !

ما از قبیله‌ای هستیم که مدام می‌پرسیم ، و اینقدر می‌پرسیم تا دیگه هیچ امیدی باقی نمونه!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

همکاری با خدا

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

می خواهم بدانی که بشر اینگونه با خدا همکاری می کند ، عده ای مرا رافضی می دانند بگذار چنین کنند من کتاب مقدس خودم را دارم ، که آنچه را که کتاب مقدس دیگر فراموش کرد ، یا جرات نکرد بگوید ، می گویم . کتابم را می گشایم و در سفر آفرینش می خوانم ، خداوند جهان را آفرید و به روز هفتم استراحت کرد ، در آنوقت واپسین آفریده ش انسان را صدا زد و گفت : " پسرم اگر دعای خیرم را می خواهی به من گوش کن . جهان را آفریده ام ، اما از تمام کردن آن غفلت ورزیده ام ، نیمه کاره رهایش کردم ، تو آفرینش را ادامه بده ، جهان را شعله ور ساز ، آنرا به آتش بدل کن و به منش باز گردان ، آن را بدل به نور خواهم کرد ."

نیکوس کازانتزاکیس

  • Zed.em

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی